• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

27 oktober 2013: Family Meeting

o

Alweer bijna twee jaar geleden kwam ik tot mijn verrassing op internet de Familievereniging Timmers – http://www.timmersfamilievereniging.nl – tegen. Ik las daar dat iedereen met de naam Timmers lid kon worden, dus ik heb me toen meteen aangemeld, want de doelstelling “het bevorderen van de familieband van de familie Timmers, en zij die de naam Timmers / Tummers dragen en daar mogelijk aan verwant zijn” vond en vind ik sympathiek. En ik vind het ook best leuk om te weten dat ‘wij’ behoren tot “de eerste Loosdrechtse tak”, die in 2012 was uitgewerkt tot aan mijn opa en oma en hun zes kinderen. Daar heb ik dus weer wat gegevens aan kunnen toevoegen.

Zoals eerder aangekondigd (in het verslag van de Parelroute), ben ik op 27 oktober 2013 voor het eerst naar de Timmersfamiliedag geweest. Een leuke, maar ook drukke dag, want er was me gevraagd mijn hobby te presenteren, oftewel mijn kralencreaties te showen, en er bleken niet alleen veel kijkers maar ook kopers te zijn:

o

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

o

Geen twijfel aan: volgend jaar weer ! 

o

2 Reacties

  1. Superbe stand ! Très sympa ce family meeting !

  2. Fijn te lezen dat je het zo leuk hebt gevonden op onze Familiedag.
    Met kerst heb ik de prachtige kerstengeltjes oorbellen gedragen die ik natuurlijk niet kon laten liggen.

Geef een reactie

