• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

2 lariats (and more to come)

o

Bij dit bloesje

o

2013 08 13 Lariat mamma 01

o

wilde mijn moeder graag een ketting. Dit is ’t geworden:

o

2013 08 13 Lariat mamma 03

o

De techniek is zo leuk om te doen, dat ik er meteen achteraan nog eentje heb gemaakt voor Italiaanse vriendin Dania:

o

2013 08 16 Lariat Dania 01

o

die ‘m meteen omdeed:

o

2013 08 16 Lariat Dania 02

o

Inmiddels ben ik bezig aan een derde, en ook dat lijkt niet de laatste te zijn.  🙂

o

6 Reacties

  1. Ik sluit me bij Henny aan: Leuk! Allebei 🙂
    En wat lief dat je begon met eentje voor je moeder bij haar bloesje 🙂

  2. Vrolijke ketting staat goed bij haar bloes. Fijn dat je er weer energie van krijgt. Lieve groetjes

  3. Jij bent goed bezig! 😀 Zijn erg leuk geworden 🙂 En fijn dat het kralen weer een beetje wil lukken 😉

  4. Thnx, ladies. 🙂

  5. Super sympas !Le premier va très bien avec le chemisier. Le deuxième rend très bien avec toutes les perles multicolores et va à merveille à ton amie !

Geef een reactie

