• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Het eerste lustrum van de HKC

o

Vandaag twee weken geleden hebben we het eerste lustrum van de Haagse KralenClub gevierd. Hieronder een impressie van deze bijzondere meeting, met daarbij ook de leuke foto’s van José (dankjewel!).

Binnenkort volgen de (achterstallige 😳 ) terugblikken op 2011 en 2012.

o

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

o

Het jubileumproject blijkt te hebben geleid tot heel mooie creaties:

o

o

En nu … op naar het eerstvolgende HKC-huwelijk !

huwelijk

0

o

12 Reacties

  1. Gezellige groep Corriejanne. Leuke foto’s en mooie kettingen gemaakt.
    Liefs,

  2. stuk voor stuk knappe werkjes en (vrouwen) 😉

  3. Wat een pronkstukjes!

  4. Que des merveilles ! Longue vie à votre club !

  5. Oei oei, wat was ik een kreeft 😉 Wel leuk om alle foto’s te zien.
    Maar eh, het is toch eigenlijk al het tweede HKC huwelijk? Of bedoel je eerste met HKC gasten?

    • Valt mee hoor, Elly. Die kreeft, bedoel ik. 😉
      Enne … ’t is geloof ik al het derde HKC-huwelijk, bedacht ik ineens. 😳 Dus ik heb ‘eerste’ voor alle zekerheid maar veranderd in ‘eerstvolgende’.

  6. Derde? Wie nog meer dan?

  7. Na flink de hersenen kraken kwam het in me op: Petra natuurlijk! Maar die hebben we al echt een tijd niet meer gezien natuurlijk.

Geef een reactie

