• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

AF !!

o

o

Best heel snel voor mijn doen: ’t uiltje is af:

o

o

Nogmaals bedankt voor je leuke cadeautje, Leonie (voor als m’n handen niet zo erg willen; kwam erg goed van pas) !!

o

(En misschien komt die King (spaniel King Charles) waar ik al jaren geleden aan begonnen ben (voor een Frans vriendinnetje) ook nog weleens af …)

o

(Hoezo, hoe bedoeluu, niet zoveel haakjes gebruiken ??)

o

17 Reacties

  1. Bij haken gaat het toch om de haakjes….???
    Maarre… knap werk! 🙂 eventueel met een haakje meer of minder 😀

  2. elle est mignonne comme tout

  3. Goed gedaan! Knap werk 🙂
    (enne, hoezo? Welke haakjes? Die begrijp ik niet?)
    (de spaniel King Charles volgt nu vast spoedig ook, je “zit er nu lekker in” opgewarmd met het uiltje (of het warme weer..) afronden met de King 🙂 )
    (echt lief uiltje!)

  4. Leuk geworden!!!

  5. Sorry CJ voor het bevuilen van de reacties. Mijn Frans is te slecht om te proberen.

Geef een reactie

