• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Waar ? waar ? waar ?

o

Als wij tijdens onze vakanties een gebouw van binnen willen bekijken, doen we dat meestal om de beurt, want Dana mag doorgaans niet mee naar binnen. Toen ik een weekje geleden een gebouw uit kwam, kon ik dankzij mijn zoomlens deze foto’s maken:

o

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

o

Waar dit alles is ?  Dat hoop ik binnenkort te laten zien. 😉

o

4 Reacties

  1. Quel plaisir de voir Will et Dana ! Mais où étiez vous ? En voyant le blouson de Will, je ne pense pas à l’Italie…… Pas si froid en Italie mais tout est possible quand on voit le mauvais temps qu’on a en France ! ! Réponse au prochain épisode ! 😉

    • Merci beaucoup, Marina, d’être la première à réagir à mon premier post sans version française. Où nous étions … ce sera pour bientôt. 😉

  2. Leuke diashow 🙂 en de comments erbij, grappig 🙂 Ben benieuwd naar het vervolg.

  3. Dankjewel, Capri.

Geef een reactie

