• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Return of the Bead Hunters

Het is maar goed dat nagenieten zo leuk is, want anders zou ik inmiddels wel gestopt zijn met mijn verwoede pogingen om allerlei achterstanden in te lopen. 😉

Heureusement, j’aime bien le plaisir qui suit la fête, car autrement j’aurais certainement arrêté mes efforts acharnés pour rattraper toutes sortes de retard. 😉

o

Met alweer een tripje in het vooruitzicht, ditmaal een diashow van het tripje dat de Bead Hunters maakten op 30 augustus 2009 ( 😳 ) naar ex-collega-SieradenForum-modje Pearl om ‘officieel’ afscheid van haar te nemen:

Ayant devant nous une nouvelle excursion, cette fois un diaporama du petit voyage que les Bead Hunters ont fait le 30 août 2009 ( :oops:) pour aller prendre congé ‘officiellement’ de Pearl, notre ex-collègue-modo du forum de bijoux:

o

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

o

11 Reacties

  1. Nou zeg! Oude tijden herleven…. kan me nog wel herinneren dat ik/we helemaal in een deuk hebben gelegen…. Weet alleen niet meer waarom, maar dat doet er niet toe… Gaat erom dat we (wederom!) weer veel lol hebben gehad 😀

  2. Leuke foto’s Corriejanne. Mooie dingen gemaakt.
    Groetjes Ria K.

  3. Leuke foto’s 🙂 Volgens mij heb ik nog enkele digitale foto’s van deze dag 🙂
    Het kostte me wat uren nadenken en peinzen, toen het me ineens binnen schoot, een moment waarop er iets gebeurde en daarna moesten Mirlady en ik (ik eerst) erg lachen. 😀
    Het was in ieder geval een leuke dag.

    • Fijn dat jjj de foto’s ook leuk vindt. Ik vond ze té leuk om alleen maar te ‘archiveren’. Ben trouwens erg benieuwd naar de jouwe ! 😉

  4. Ooooo, wat erg !! Dat komt er nou van als ik ’s avonds veel te laat nog een blogpost zit voor te bereiden. Ik had natuurlijk willen drukken op de knop ‘bewaren als concept”, maar heb kennelijk half slapend gedrukt op ‘publiceren’, en merk dat pas nu ik de reacties zie. Oops !!
    Ga de tekst binnenkort nog wel even fatsoeneren, met excuses alvast aan de Franstalige lezers, want van de Franse tekst deugt nog helemaal niks.

    Oooooh, quelle honte !! C’est inévitable quand on prépare un nouveau texte pour son blog beaucoup trop tard dans la soirée. Naturellement, j’avais voulu pousser le bouton ‘sauvegarder comme concept’, mais apparemment j’ai poussé ‘publier’, et je ne m’en suis aperçue qu’en voyant les réactions. Oops !!
    Yapluka rajuster le texte, en m´excusant aux lecteurs francophones, car la traduction francaise est plutot moche.

Geef een reactie

