• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

50.000 –> GIVE – AWAY (?)

o

feest 04

o

Gisteren was ik wat aan ’t internetsurfen en kwam toen op het blog van Nancy terecht. In haar bericht van 3 mei zet ze een aantal lopende give-aways op een rijtje. Ik vond dat een leuk idee en nam me voor dat ook een keertje te doen. Maar, toen ik daarnet op CreaZen kwam, viel mijn oog toevallig op het aantal hits: 49.927. Nog maar 73 bezoekers en dan staat de teller op 50.000 ! Nou, dan mag ik wel als een haas een eigen give-away bedenken (+ foto’s plaatsen + tekst componeren + tekst vertalen… pfoeoeoeoeoe … nou ja, ik doe m’n best. ;))

Hier, je m’amusais à surfer sur internet, pour arriver enfin sur le  blog de Nancy.  Dans son message du 3 mai, elle fait la liste de quelques give-aways actuels. L’idée me semblant sympathique, je me suis promis d’en faire autant un jour, moi aussi. Mais, arrivée sur CreaZen à l’instant, j’ai vu tout à fait par hasard le nombre de ‘hits’: 49.927. Plus que 73 visiteurs et le compteur sera à 50.000. Eh ben, j’ai intérêt à inventer en vitesse mon propre give-away (+ insérer des photos + composer le texte + traduire le texte… pfououououou … bof, je ferai de mon mieux. ;))

o

feest 03o

50.000 hits ! Dat bracht me op een idee. Het aantal volgers van mijn blog is nu 27. Nog maar 73 – dat kan toch haast geen toeval zijn – en ik heb 100 volgers!  Okee, laten we bescheiden blijven en het zo doen: bij 50.000 hits plaats ik hier alvast de aankondiging + de spelregels van mijn give-away. De – dan misschien al meer dan 27 – volgers krijgen daarbij natuurlijk een voorkeursbehandeling. En bij 50 volgers komen de foto’s van wat ik away ga given. (Zo geef ik mezelf een ietsiepietsie meer voorbereidingstijd.)  😉

50.000 hits ! Ça m’a donné une idèe. Le nombre des personnes qui suivent mon blog est actuellement 27. Plus que 73 – impossible que ce soit le hasard – et j’aurai 100 ‘followers’! D’accord, restons modestes et faisons ainsi: à 50.000 hits, j’annoncerai ici les règles de mon give-away. Les – à ce moment-là, peut-être plus de 27 – followers auront évidemment droit à un traitement préférentiel. Et à 50 followers, je publierai les photos de ce que je give-awayerai. (Ainsi j’aurai un tout petit peu plus de temps pour tout préparer.)  😉  

o

feest 01

o

En dan nu de hierboven bedoelde andere give-aways:

Voici les autres give-aways, dont j’ai parlé ci-dessus:

o

give-away 06

give-away 01

give-away 02

give-away 03

give-away 04

give-away 05

give-away 06

o

Als je meedoen aan give-aways erg leuk vindt, dan is deze link vast wel nuttig. Tja, wie wil, kan er een dagtaak van maken. Veel plezier en succes.

Zelf ga ik de komende tijd eens heel goed nadenken over mogelijke give-awaycadeautjes. Suggesties welkom !!

Si ça vous plaît beaucoup de participer à des give-aways, voici un lien utile. Eh oui, les vrais amateurs pourraient en faire un travail du jour. Amusez-vous et beaucoup de succès.

Moi-même, j’utiliserai les jours qui viennent pour réfléchir profondément sur des cadeaux possibles. Toutes les suggestions seront les bienvenues !!

o

feest 02

o

7 Reacties

  1. Ca va te donner du travail ca

    bon dimanche

  2. Leuk!!! Ik moet het wachtwoord veranderen.. al 3 pogingen gedaan om een reactie achter te laten met mijn nieuwe blog.. ik blijf proberen!
    liefs, Nancy

  3. Hihi, typisch iets voor Nederlanders zou je zeggen. Als ’t maar voor niks is. :mrgreen: (daar is-t-ie weer!)

Geef een reactie

