• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Kralenmiddagje ~ Après-midi de perlage

o

Afgelopen vrijdag kwam vriendin Natalie gezellig een middagje kralen. We hadden zoals gewoonlijk heel wat bij te praten zodat we aan het einde van de middag nog niets af hadden, maar we hebben wél gekraald. 😉

Vendredi dernier, mon amie Natalie est venue perler. Comme d’habitude, nous avions pas mal à nous dire depuis la dernière fois, si bien qu’à la fin de l’après-midi, nous n’avions terminé rien, et pourtant nous avions bien perlé aussi. 😉

o

Natalie had een kralenpakketje voor me meegebracht, dat me erg bekend voorkwam   waar ik erg blij mee ben. Zelf was ze al begonnen aan haar eigen exemplaar van …  de Zomerse VingerCuff van Miranda:

Natalie m’avait apporté un ‘kit’, qui me disait quelque chose  dont je suis très contente. Elle-même avait déjà commencé a faire son propre … FingerCuff Estival de Miranda:

o

2013 04 26 tensha-ring Miranda Natalie

o

Gisteren was de mijne af:

Hier, j’ai terminé le mien:

o

2013 05 01 tensha-ring Miranda Natalie 006   2013 05 01 tensha-ring Miranda Natalie 001   2013 05 01 tensha-ring Miranda Natalie 005

o

Samen kralen … het blijft heerlijk !  🙂

Perler ensemble … c’est toujours la fête !  🙂

o

5 Reacties

  1. MOOI EN FIJN!

  2. jolie et fraiche

  3. Très jolie et printanière !

  4. Hihi! Ja, komt mij ook wel bekend voor. Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Ik was natuurlijk weer te laat! Mooi geworden, laat de zomer maar beginnen!

  5. Thanks, ladies. 🙂
    Henny, ik was ook te laat, daarom was ik er extra blij mee !

Geef een reactie

