• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Katia reist toch nog even door ~ Katia voyage un peu plus loin

o

Dacht ik in april 2011 echt dat Katia wel uitgereisd zou zijn, vond ik toch nog een paar onweerstaanbare kleurtjes, en vervolgens in Schotland weer een paar. Tja, het blijft leuk om te doen, en gelukkig zijn mijn moeder, Rian, Alessandra, Frederique, Britte en ikzelf  er blij mee.

Toen Timme de nieuwe sjaals van zijn moeder en zusje zag, wilde hij er ook eentje, maar dan wel een jongenssjaal. Dat zijn sjaal heel wat meer werk en tijd vergde, heb ik ‘m maar niet verteld.

En avril 2011, je pensais vraiment que Katia aurait fini de voyager, mais quand j’ai trouvé quelques couleurs vraiment irrésistibles, entre autres en Ecosse …  Bof, c’est toujours un plaisir à faire et heureusement, ma mère, Rian, Alessandra, Frederique, Britte et moi-même en sont bien contentes.

Lorsque Timme a vu les écharpes neuves de sa maman et de sa soeur, il en a voulu une, lui aussi, mais une écharpe pour garçons, bien sûr. Que la sienne m’a coûté bien plus de travail et de temps, j’ai cru mieux ne pas le lui dire.

o

o

Is Katia nu uitgereisd? Ik ben bang van niet … al zou ik misschien zo langzamerhand ook eens wat truien, vesten e.d. moeten breien, in plaats van al die sjaals. (Gaat niet lukken ! Tenminste, niet op korte termijn.)  😉

Alors, Katia a-t-elle fini de voyager? J’ai peur que non … même si je devais peut-être me mettre enfin à tricoter quelques pulls, vestes e.a., au lieu d’écharpes.  (Fort douteux ! Du moins, à court terme.) 😉

o

4 Reacties

  1. Leuk! Graag de groetjes aan Timme van Morrison als je Timme weer ziet 🙂

  2. Wauw, die zijn wel heel erg leuk! De foto’s van Timme zijn ook erg leuk 🙂

  3. Quelle belle série aux jolies couleurs ! J’ai quelques pelotes achetées dernièrement . Du travail pour l’automne prochain !

Geef een reactie

