• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Gezellig samen atc’en ~ Faire des ATCs à deux

o

Oefff – de categorie ATC is weer up-to-date. 🙂

Dat schreef ik hier ruim een jaar geleden … niet wetend dat ik het meteen daarna nog veel barder zou maken. 😳  Hoog tijd dus om weer eens wat atc’s te laten zien.

Oufff – la catégorie ATC est de nouveau up-to-date. 🙂   

Voilà ce que j’ai écrit ici il y a plus d’un an … ne sachant pas que tout de suite après, ce serait bien pire. 😳  Grand temps donc de montrer de nouveau quelques ATCs.

De laatste drie atc’s van dat bericht heb ik in oktober 2011 oppgestuurd aan Els voor het postzegelruilbord. Deze kreeg ik ervoor terug:

Les trois derniers ATCs de ce message ont été envoyés à Els en octobre 2011, pour le tableau d’échange d’ATCs-timbres. En retour, j’ai reçu ceux-ci:

2011 10 11 Postzegelruilbord

.

Gemaakt voor abstractepostzegelswap:

Fait pour le Swap ‘Timbres abstraits’:

.

Terugontvangen:

Reçu:

.

Gemaakt voor paddestoelenswap:

Fait pour le swap-champignons:

.

Terugontvangen:

Reçu:

.

zoals altijd met bedankje van Els AW:

comme toujours, avec un ATC de remerciement d’Els AW:

.

De paddestoel-atc’s heb ik trouwens gemaakt op vrijdag 21 oktober 2011, tijdens een gezellig knutselmiddagje met vriendin Ingrid:

Ces ATCs-champignons, je les ai faits le vendredi 21 octobre 2011, pendant un après-midi de bricolage très agréable avec mon amie Ingrid:

  

.

En ook deze zijn gemaakt tijdens onze mini-meeting:

Ces ATC’s-ci ont également été faits pendant notre mini-meeting:

Ik hoop dat ’t er gauw weer een keertje van komt, gezellig samen atc’en.

J’espère vivement que ça se refera bientôt, faire des ATCs à deux.

o

En, is de categorie ATC nu weer up-to-date ?    Hmmm … bijna !   😉

Alors, la catégorie ATC est de nouveau up-te-date ?   Hmmm … presque !   😉

5 Reacties

  1. Mooie ATC’s 🙂
    Het was zeker gezellig knutselmiddagje. Dat het alweer zo lang geleden is! De tijd vliegt voorbij. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

  2. Weet je dat ik nooit eerder van ATC had gehoord? Ik moest het googelen, echt waar! Maar wat een grappig fenomeen! Dat scrappen vind ik sowieso erg leuk, hoewel ik het zelf eigenlijk nooit doe. Maar sommigen maken echt de fraaiste kunstwerkjes. Leuk om dat op zo’n klein kaartje te doen.

Geef een reactie

