• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Dana in Italië ~ Dania en Italie (2)

Een paar dagen geleden realiseerde ik me plotseling dat er hele stukken missen van Dana. 😳 !

Op 29 april 2008 werd Dana 1 jaar, en dat vierden we in Italië, met een taart natuurlijk, dankzij Mascia 🙂 :

o – o – o – o – o

L’autre jour, je me suis aperçue que ça fait un bon moment que j’ai parlé ici de Dana. 😳  

Le 29 avril 2008, Dana a eu 1 an. Nous avons célébré son premier anniversaire en Italie, évidemment avec une belle tarte faite par Mascia 🙂 :

o – o – o – o – o

Bovendien heeft ze dankzij Licia en Franco weer wat meer gezien van Toscane:

Grâce à Licia et Franco, elle a en outre pu visiter plusieurs endroits en Toscane:

o – o – o – o – o

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Avatar DanaStoel

4 Reacties

  1. O, maar dan is ze al bijna 6! Een echte dame, dus?

  2. Nou ,,, heel eerlijk gezegd is ‘dame’ niet het eerste woord dat in mij opkomt als ik aan Dana denk. 😉

  3. Enfin quelques nouvelles de Dana ! Que le temps passe vite ! Son admirateur italien ( à la fenêtre) doit sûrement rêver d’elle ! 😉

Geef een reactie

