• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Bead & Button 2012 (4)

Ruim een jaar geleden heb ik deze prachtige sjaal voor mijn verjaardag gekregen van mijn Franse vriendin Marina:

Il y a un peu plus d’un an, j’ai reçu pour mon anniversaire cette écharpe superbe, faite par mon amie française Marina:

Tot mijn verrassing ontdekte ik op de Beadshow complete kits om zo’n sjaal te maken. Peperduur, dat wel, maar ja, dat werkt nou eenmaal zo in de VS. Bij thuiskomst bleek het patroon van Victorian purses by Sue toch een beetje anders. Uiteindelijk en na wat gepuzzel heb ik er – mede dankzij het patroon – dit van gemaakt:

A ma grande surprise, j’ai découvert au Beadshow des kits complets pour faire une telle écharpe. Vachement cher, il est vrai, mais aux Etats-Unis, il ne faut s’étonner de rien. A la rentrée, le modèle de Victorian purses by Sue  s’est cependant avéré un peu différent. Finalement, et à force de me casser vraiment la tête, voici le résultat:

Omdat ik nog kralen over had, ben ik inmiddels aan een tweede begonnen:

Comme il me restait des perles, j’ai entretemps entamé une deuxième:

Die kan, als alles goed gaat, binnenkort als kerstcadeautje op de post naar Italië. 😉

Si tout va bien, elle partira bientôt en Italie comme petit cadeau de Noël. 😉

o – o – o – o – o 

Nogmaals bedankt, Marina, voor de mooie sjaal, en Miranda, voor de fraaie foto’s.

Merci encore, Marina, pour la belle écharpe, et Miranda, pour les jolies photos.

(Wordt vervolgd.)

[A suivre.]

4 Reacties

  1. Sommige dingen zijn hun geld waard! prachtige sjaal(s) in een prachtige kleur!

  2. prachtig origineel!

  3. Contente que mon écharpe t’inspire et te fasse reprendre les aiguilles ! Tu t’en sors très bien. Elles sont très jolies ces deux écharpes . Baci à vous trois !

  4. Wat een bijzondere shawltjes! En heel mooie kleurtjes!

Geef een reactie

