• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Bead & Button 2012 (3)

   

Wat we – ja, ik loop (weer eens) achter en ’t gaat nog steeds over onze Amerika-trip van een halfjaartje geleden 😉 – voor speciaals hebben gedaan omdat we toch in Wisconsin waren, dat komt later want daar heb ik wat meer voorbereidingstijd voor nodig. Ditmaal de ‘tastbare resultaten’ van B&B 2012.

Ce que – eh oui, j’ai (encore) du retard et il s’agit toujours de notre séjour en Amérique d’il y a six mois 😉 – nous avons fait de spécial, puisqu’à Wisconsin, ce sera pour plus tard, car il me faut un peu plus de temps de préparation. Cette fois donc, les ‘résultats tangibles’ de B&B 2012.

Natuurlijk hadden we alledrie een kralenwerkje meegenomen naar Oconomowoc, om ook ‘thuis’ wat te doen te hebben, maar op het laatste moment moest ik iets (anders) verzinnen, wegens werkweigering van mijn handen en polsen. Een eenvoudig peyote-werkje, dat leek me wel een goed idee. Samen met Miranda heb ik de avond voor ons vertrek een patroon – de site Rijgpatronen.nl bestond toen nog 😉 – en delica’s uitgezocht, en dit is het geworden (links het oorspronkelijke patroon en rechts mijn armband Color Explosion):

Naturellement, nous avions toutes les trois emporté un projet à perler à Oconomowoc, afin de ne pas trop fainéanter ‘chez nous’, mais au dernier moment, j’ai dû imaginer autre chose, pour cause de chômage des mains et poignets. Un petit ouvrage-peyote, ça me semblait une bonne idée. Avec l’aide de Miranda, j’ai choisi, la veille de notre départ, un schéma – à ce moment-là, le site Rijgpatronen.nl existait encore 😉 – et des délicas, dont voici le résultat (à gauche le schéma originel, et à droite mon bracelet Color Explosion):

      

Natuurlijk was-ie pas véél later helemaal af, maar ik ben er erg blij mee:

Je ne l’ai bien sûr fini que beacucoup plus tard, mais j’en suis très contente:

      

o – o – o – o – o

Swarovski had iets leuks bedacht voor de beursbezoekers: bij een groot aantal stands kon je 1 onderdeel halen van een armband + patroon. Mede dankzij Miranda en Natalie heb ik ‘m  kunnen maken, en was er nog genoeg materiaal over voor een setje voor kralenvriendin Leonie:

Swarovski avait imaginé quelque chose de chouette pour les visiteursses: chez bon nombre de stands, on pouvait retirer 1 élément pour un bracelet + schéma. Grâce à Miranda et Natalie, j’ai pu le faire, et il restait assez de matériel pour mon amie-perleuse Leonie pour en faire une parure:

        

En dat is nog niet alles. Dus, tot binnenkort.

Et, ce n’est pas tout. A bientôt donc.

(Wordt vervolgd.)

[A suivre.]

3 Reacties

  1. Ik vind jouw versie stukken beter dan de oorspronkelijke! 😀 Enne… in het echt issie nog eens mooier.
    Heel leuk! 🙂 Past perfect bij je!

  2. dat is een echt wow effect!

  3. Wat een juweel van een peyote-armband heb je gemaakt zeg! Echt een geweldige kleurencombinatie!

Geef een reactie

