• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

‘Off line’

Een paar weken geleden flitste het plotseling door m’n hoofd: wat breng ik toch veel tijd door op internet, alles bij elkaar al gauw een hele dag per week !  Vooral Facebook begon me eigenlijk een beetje tegen te staan. Ja, ik bleef op de hoogte van het wel en wee van een enorm aantal ‘vrienden’, maar hoe vaak had ik eigenlijk nog ‘echt’ contact met mijn ‘echte’ vrienden ?

Kortom, met een paar klikken heb ik me afgemeld bij Facebook, en dat blijkt prima te bevallen. Nu alleen nog wat extra tijd ‘vinden’ om mijn blog (wat beter) bij te houden. 😉

Il y a quelques semaines, comme un éclair, l’idée m’est venue dans la tête : qu’est-ce que je passe beaucoup de temps sur l’internet, ça pourrait bien revenir à une heure ou plus par semaine ! Surtout Facebook commençait de plus en plus à me répugner. Oui, j’étais tout le temps au courant des heurs et malheurs d’un nombre énorme de ‘friends’, mais combien de contacts véritables avais-je encore avec mes vrais amis ?

Bref, au moyen de quelques clicks je me suis fait désaffilier de Facebook, et j’en suis toute contente.  Ne me reste plus qu’à trouver un peu de temps libre pour tenir à jour (un peu mieux) mon blog. 😉

Geef een reactie

