• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Eindelijk af ! ~ Terminé enfin !

Het begon allemaal bijna een jaar geleden. Vriendin Miranda had drie fraaie snoertjes variscietkralen gekocht, waarvan eentje voor vriendin Natalie en eentje voor mij. In oktober zijn we er alledrie aan begonnen. Miranda’s creatie is natuurlijk allang 😉 af, en eindelijk ben ik ook zover.

Tout a commencé il y a près d’un an. Mon amie Miranda avait acheté trois belles cordelettes de perles variscite, dont une pour notre amie Natalie et une pour moi. En octobre dernier, nous avons toutes les trois commencé. La création de Miranda est naturellement finie depuis longtemps, et enfin, la mienne l’est aussi.

~ ~ ~ ~ ~

Zover was ik begin november:

Début novembre, j’en étais là:

~ ~ ~ ~ ~

En toen is het project maandenlang blijven liggen. Mede dankzij Miranda (nogmaals bedankt voor het losknippen van de buitenste cabochons – zelf durfde ik dat echt niet) en doordat ik me herinnerde dat ik in een ver verleden weleens wat had gedaan aan ‘netting’, kan ik nu – toch wel een heel klein beetje trots, eerlijk gezegd 😳 – deze geheel zelf ontworpen en zeer draagbare ketting laten zien:

Et ensuite, je n’y ai pas touché pendant des mois. Grâce à entre autres Miranda (merci une fois de plus pour avoir coupé les cabochons ‘latéraux’ – moi, je n’osais vraiment pas) et comme je me suis rappelé qu’il y a très longtemps, j’avais fait un peu de ‘netting’, je peux maintenant – un tout petit peu fière de moi-même 😳 – montrer ce collier ‘unique’ et très ‘portable’:

~ ~ ~ ~ ~

                

~ ~ ~ ~ ~

13 Reacties

  1. Wat is deze ketting mooi Corriejanne.
    Echt schitterend.!!!!

    Tot gauw. Groetjes.

  2. Il est magnifique!!! Bravo!!!

  3. Magnifique ! beau travail !
    Somptueux bijoux
    Bisous

  4. Staat je geweldig!

  5. Wauw! Hij is schitterend geworden!

  6. Heel mooi geworden, Corriejanne! Mijn complimenten 😀
    Neem hem mee de 21ste 😉 Kan ik hem in’t echie zien!

  7. Splendide !!! Je suis admirative devant ce travail !!! Bravo !

  8. Fantastisch Corriejanne! Knap gedaan! 😀 En staat je super!

  9. Très beau et il te va à merveille !

  10. Wat een beauty zeg! In tegenstelling tot wat je zou verwachten, oogt het collier absoluut niet kolossaal. Ongetwijfeld oogst je hier heel veel complimentjes mee!

  11. Ziet er heel mooi uit, kom hem graag na mijn vakantie bewonderen.
    Fijne paasdagen, groetjes Ans

  12. Wauw, hij is geweldig mooi!
    Lijkt wel een engel, qua vorm.
    Hij staat je prachtig!
    Dikke knuf!

  13. Oh die is werkelijk schitterend Corriejanne.

Geef een reactie

