• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Dana The Movie (2)

In het Droompark (1)

Au Parc des Rêves (1)

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~   ~  ~  ~

Daarnet bracht de postbode een pakje voor CJ. Die liet ’t meteen aan mij zien. Er zat een hele mooie cd in, die ze gelukkig wel meteen op dit blog wilde zetten. Ik vind het filmpje heel leuk – dankjewel, Natalie! – en ik hoop jullie ook !

Knuffels en tot gauw,

Dana


Tout à l’heure, le facteur a apporté un petit paquet pour CJ. Elle me l’a montré immédiatement. C’était un cd super, qu’elle a bien voulu mettre tout de suite dans ce blog. J’aime beaucoup le petit film – merci, Natalie! – et j’espère que vous penserez comme moi !

Plein de caresses et à bientôt,

 Dana

(Wordt vervolgd.)

[A suivre.]

6 Reacties

  1. Hihi, wat een heerlijk beest. Hoe oud is Dana eigenlijk?

  2. Leuk Corriejanne, ze is een lieve meid. Is dit bij de “bosjes van Poot”?
    Liefs van mij, RI@ K.

  3. Oh que ça fait du bien de se frotter le dos !! Toujours aussi adorable ! Plein de caresses à toi, Dana !

Geef een reactie

