• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Eindelijk weer nieuwe ATC’s ~ Enfin, de nouveaux ATCs

Sinds mijn laatste ATC-bericht – alweer bijna een halfjaar geleden 😳 – heb ik weer heel wat ATC’s aan mijn verzameling kunnen toevoegen.

Waarschuwing: hieronder komen (heel) veel foto’s. Zelf kan ik erg genieten van het kijken naar al die kleine kunstwerkjes, maar wie daar geen zin in heeft, kan natuurlijk ‘gewoon’ snel doorscrollen. 😉

Depuis mon dernier message-ATC – il y a près de six mois 😳 – j’ai pu ajouter à ma collection pas mal d’ATCs.

Avertissement: ci-dessous apparaîtront beaucoup beaucoup de photos. Moi-même, j’aime bien regarder toutes ces petites ‘oeuvres d’art’, mais ceux qui n’en ont pas envie, peuvent bien sûr tout simplement ‘scroller’ bien vite.  😉

o – o – o – o – o

Allereerst de ATC’s van de Nederland- en van de Vogelpostzegelswap:

Tout d’abord, les ATCs du swap-Hollande et du swap-timbres-oiseaux:

Merci, Ina, Hanneke & Els.

        

Merci, Ineke, Ankie, Hannie & Ria.

o – o – o – o – o

Ook op de 3e Landelijke ATC-dag in ’t Harde heb ik weer leuk kunnen ruilen (niet alleen met Lydia 😉 ):

Comme avant, j’ai pu faire bien des échanges pendant la 3ième Journée ATC Nationale à ’t Harde (non seulement avec Lydia 😉 :


En natuurlijk het traditionele cadeautje van Els AW:

Et, bien sûr, le petit cadeau traditionnel d’Els AW:

o – o – o – o – o

Herinneringscollage van de vrijwilligersnabespreking (wat zou ik graag zo digitaal kunnen scrappen als Els !!):

Collage-souvenir de la réunion des volontaires de la Journée-ATC (que j’aimerais savoir faire du scrap digital comme Els !!):

Voor mijn verjaardag:

Pour mon anniversaire:

Merci, Hedwich & Els.

Van Licia heb ik deze leuke vlinders gekregen:

Licia m’a fait cadeau de ces jolis papillons:

En deze van Marjolijn :

Et Marjolijn de celle-ci:

En deze drie ATC’s  heb ik gemaakt met in Engeland gekochte postzegels:

Enfin, voici trois ATCs que j’ai faites à l’aide de timbres achetés en Angleterre:

       

Oefff –  de categorie ATC is weer up-to-date.  🙂

Oufff – la catégorie ATC est de nouveau up-to-date.  🙂

 

 

 

 

 

2 Reacties

  1. Mooie atc’s heb je geruild-en gemaakt. Ik moet ook nodig weer eens aan de slag.
    Fijne dag en liefs, RI@ K.

  2. Wat een hoop ATC-tjes!
    Zitten een paar hele leuke tussen.

Geef een reactie

