• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Dana The Movie (1)

CJ heeft een nieuw apparaat. Dat wilde ze eerst op mij uitproberen. Dit zijn de eerste resultaten. Ik vind het erg fijn als je me laat weten wat je ervan vindt, want dit is mijn eerste filmoptreden. (Wat ik er zelf van vind? … CJ moet nog veel leren!)
Een lik en een poot van DANA.

CJ a un nouvel appareil. Elle a voulu l’essayer avec moi. Voici les premiers résultats. J’aimerais que vous me fassiez savoir ce que vous en pensez, car c’est ma première apparence en film. (Ce que j’en pense, moi? … CJ a encore pas mal à apprendre!)
Plein de léchouilles de DANA.

(Wordt vervolgd.)

(A suivre.)

10 Reacties

  1. 😀 Leuk!

    Gaat het apparaat volgende week ook mee? Zo ja, neem ik voor de zekerheid een tasje “monumentenzorg” mee 😉

  2. Dankjewel namens Dana.
    Ja nou ! Ik neem voor alle zekerheid een heel ‘koffertje’ mee. 🙂

    • Als er een aanhanger gehuurd moet worden, dan hoor ik het op tijd…?
      😆

      Wel leuk voor de film… 😉 Ik denk dat dat een soort “Buurman & Buurman” film gaat worden dan……

  3. Dana, je bent een geboren actrice! Fantastisch! Heb je al een filmcontract?
    @Mirlady: een aanhanger? 😯 Zó erg is het toch niet?

  4. Povera Dana! Da quanto tempo non le dai cibo, visto che lecca (lèche) con tanta voracità (voracité) il muro?
    Brava Corriejanne e soprattutto disinvolta e sicura di sé la protagonista dello sceneggiato.
    Coccole per Dana

  5. Dana, je staat er goed op. Mar dat likken meisje, moet je niet doen. Bah, is vies.

    Groetjes aan baasje en vrouwtje.XXXXX

  6. Bravo à vous deux !! Pour une première c’est une réussite ! Dana est à l’aise devant la caméra ! Une vraie petite actrice ! Gros bisous !

  7. Heel leuk filmpje 😀
    Dana hopelijk zal je vrouwtje jouw advies opvolgen en vaker oefenen, dan volgen er vast meer filmpjes 🙂 Maar met dit filmpje is niks mis ^^

Geef een reactie

