• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Vakantie-WIP’s ;) ~ WIPs-vacances

Voor mijn verjaardag heb ik van vriendin Miranda vier cabochons van echte vlindervleugels en een verzilverde sleutel gekregen. In mijn vakantie heb ik er dit van gemaakt:

Pour mon anniversaire, mon amie Miranda m’a offert quatre cabochons faits de véritables ailes de papillon et une clef argentée. Pendant les vacances, j’en ai fait ceci:

Nu nog een ketting erbij verzinnen, maar dat kom wel goed. 😉
Il ne me reste donc qu’à le compléter au moyen d’une chaîne, mais ça ira. 😉

In Italië heb ik vooral gewerkt aan een peyote-set – ‘Serenity’, ontwerp: Charlene Hughes aka Beady Boop. De armband is inmiddels af:
En Italie, je me suis surtout occupée à faire une parure-peyote – ‘Serenity’, schéma: Charlene Hughes aka Beady Boop. Voici le bracelet:

En met de ketting schiet ik al lekker op:
Le collier avance doucement mais sûrement:

Over het vervolg van de ketting moet ik nog nadenken. En er komen natuurlijk ook oorbellen bij !
J’ai de la réflexion à faire quant à la chaîne. Naturellement, la parure sera complétée par des BO !

8 Reacties

  1. Je vleugels zijn heel mooi geworden, maar de ketting vind ik toch wel heel bijzonder.
    Er zit een diepte in en als de afbeelding voorbij laat scrollen, lijkt het ook net alsof de ketting in een perspectief van je af beweegt.

  2. Waaauwww, dit is gewoon kunst!!! petje af, voor jou! echt prachtig!
    Liefs,
    Kimmie

  3. Wauw, wat een prachtige compositie heb je van die vlinder gemaakt zeg! En ik heb even het “scroll-grapje” van Miranda opgevolgd, en idd: het werkt! Wat een mooi perspectief zit er in dat collier! Graag nieuwe foto’s als het helemaal af is, alsjeblieft?

  4. Wow, prachtig gedaan zeg! Erg mooi!
    liefs, Nancy

  5. Le tue mani diventano sempre più preziose, come la tua testa.
    E’ forse questa una scoperta di ‘neutrini amanuensi’?
    Brava, Corriejanne, sono felice per la tua bravura e costanza.
    Un abbraccio
    Licia

Geef een reactie

