• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Kralen in het buitenland ~ Perler à l’étranger

De (belangrijkste 😉 )  vakanties zitten er weer op ! Ik hoop binnenkort foto’s te plaatsen van een maandje Engeland/Schotland, een weekje Frankrijk en 10 dagen Italië, maar nu eerst de ‘tastbare resultaten’ van mijn gekraal daar, want ik heb natuurlijk niet (alleen) stilgezeten.

C’est fini, les (principales 😉 )  vacances ! J’espère montrer bientôt des photos d’un mois en Angleterre/Ecosse, huit jours en France et dix jours en Italie, mais tout d’abord les ‘résultats tangibles’ de mon perlage, car je n’ai évidemment pas (seulement) paressé.

Om te beginnen heb ik – dankzij Miranda – deze 4 ringen gemaakt, echte leuke werkjes voor in de vakantie:

Pour commencer – grâce à Miranda – ces 4 bagues, vraiment agréables à faire pendant les vacances: 

Nog twee kleine vakantieprojectjes:

Deux autres petits projets de vacances:

    

Een gehaakte set:

Une parure crocheté: 

En tot slot, deze crystal bangle:

Et, pour finir, ce ‘crystal bangle’:

Anders dan in vorige vakanties, heb ik ditmaal niet ge-atc’d, maar die hobby heb ik inmiddels ook weer opgepakt, dus ik hoop binnenkort ook weer wat atc’tjes te laten zien.

Différemment des vacances antérieures, je n’ai pas fait d’ATCs cette fois, mais entretemps j’ai également repris cet hobby, donc j’espère montrer bientôt quelques ATC’s.

5 Reacties

  1. Je hebt weer schitterende werkjes gemaakt. De ringen zijn erg mooi geworden, maar ook de kettingen en bangle zijn beautys

  2. Je hebt ze mooi op de foto gekregen, maar ik weet uit ervaring dat ze in het echt veel mooier zijn. Knap hoor dat je dat kunt maken.
    Vriendelijke groet

  3. Wat een boel moois heb je gemaakt! 🙂

  4. Wat ben je productief geweest in je vakanties! Die ringen zijn leuk geworden en zijn idd erg leuk om te maken. Ik heb zelf ook die paarse Agaat gemaakt en krijg er heel leuke reacties op. Die bangle vind ik helemaal een beauty!

  5. Je ringen zijn prachtig! maar die crystal bangle.. woooww.. dat vind ik echt een plaatje..

Geef een reactie

