• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Moederdag ! – Fête des Mères !

Gisteren kwam er – volkomen  onverwachts – een groot pak met de post:

Hier, le facteur a apporté un grand paquet complètement inattendu:

Natuurlijk keek ik gauw naar de kaart die erbij zat:

Naturellement, j’ai tout de suite regardé la carte incluse:

“Fijne moederdag” ?? Mijn eerste gedachte was: dat is vast niet bestemd voor mij.

“Bonne Fête des Mères” ??  (Ici, la Fête des Mères est toujours célébré le deuxième dimanche de mai. ) Ma première pensée était: ce n’est sûrement pas pour moi. 

En … van wie zou het komen ? Dat stond vast wel aan de binnenkant van de kaart:

Et … qui pourrait me l’avoir envoyé ? La réponse se trouverait sans doute à l’intérieur de la carte:

Tja.      Dana heb ik al een extra knuffel gegeven, en “anonieme ‘helper'”:  heel hartelijk bedankt voor deze leuke verrassing … die bovendien erg lekkeris  😉 :

Bof.     J’ai déjà bien caressé Dana, et “‘aide anonyme”: merci beaucoup de cette belle surprise … qui est en outre très bon(ne)  😉  : 


 

9 Reacties

  1. Dank je wel voor je berichtje en wat een leuke ‘actie’ 😉 Een hele fijne dag!!! liefs, Nancy

  2. Wat lief en leuk!!!!

    Een heel lieve attentie. 🙂

    Liefs van Ri@ K.

  3. wat een leuke en een lieve attentie van dana
    en haar helper toch.

    eet niet te veel he hahaha

    dikke knuffel evelyn

  4. Brava Dana!
    E’ stata molto gentile e affettuosa a ricordare la festa della mamma, forse con la complicità di un babbo molto attento ai sentimenti della sua moglie…e ti ha preso proprio dolcemente per la gola.
    Tanti auguri anche da tutti noi.
    Baci
    Licia

  5. Wat lief en lekker! 🙂

  6. Leuk!
    En volgens mij hebben ze je al goed gesmaakt! 😆
    Geniet ervan!

  7. Wat een lieve verrassing van Dana en de “helper”!
    En wat kennen Dana en “helper” je goed, wat betreft de chocolade! 😀 Volgens mij heeft het doosje met choco de foto niet (eens) onaangetast gehaald? 😉
    Geniet er lekker van!

  8. Dana verwent je maar. Weet ook heel goed wat jij lekker vind. Je hebt het verdient. Geniet er lekker van, zo te zien heb je dat al gedaan.

  9. zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog, via bloglovin 😉

    Mvg Sarah

    http://www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

Geef een reactie

