• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

In lentestemming ~ D’inspiration printanière

Een poosje geleden heb ik dit lente-achtige bedankje gemaakt:

Il y a quelque temps, j’ai fait ce petit ‘merci’ printanier:

Gelukkig deed de post goed werk, en de ontvangster was er blij (en verrast) mee

Heureusement, la poste a bien fait son travail, et la destinatrice en était (surprise et) heureuse.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Ik was zo in de stemming, dat ik ook dit lente-armbandje heb gemaakt:

De la  même inspiration printanière, j’ai fait ce petit bracelet fleuri:

o – o – o – o – o – o


F I J N E     P A A S D A G E N   !

 

J O Y E U S E S    P Â Q U E S    !

…  ook namens Dana, die bezorgd vraagt of iedereen haar verhaal hieronder wel gelezen heeft. 😉

… également de la part de Dana, qui me demande d’un air inquièt, si tout le monde a bien lu son histoire ci-dessous.   😉

 

12 Reacties

  1. Ohhhh…. dat armbandje! Beeldig en schattig! Helemaal geweldig! 😀

    En zeg tegen Dana dat ik het verhaaltje hieronder zonet – na een eerste keer vluchtig gelezen te hebben – nu goed gelezen heb.
    Gun mezelf namelijk geen tijd om achter de computer te gaan zitten met dit mooie weer. Ben druk aan het kralen geweest in de tuin. Hoewel ik me ook wel kan vermaken met een uitje naar de Koninklijke stallen 😉

  2. Dat armbandje is echt geweldig mooi!

  3. Wat een mooi, lief, schattig, mooie bloempjes armband Corriejanne.
    En Dana,………………………………..lieve schattebout, wat heb je het verhaal mooi neergezet.
    Ik heb het helemaal gelezen en kan mij voorstellen dat die paardenlucht eerst een beetje op je hondenzenuwtjes werkte. Maar ze doen niks hoor, en jij kunt, (zoals ik op de foto zag) vlug wegrennen, heen-en weer.
    Lieve allemaal, en Dana, tot gauw en een dikke knufffffffff.

    RI@ K.

  4. Heel zomers en vrolijk geworden, wat een superschattige mooie armband! Nice work CJ 😀

    Enne, Dana, tuurlijk je verhaal gelezen, en een reactie achtergelaten! Vertel je nog eens een van je avonturen op dit blog?

  5. aaahw 🙂 schitterend hoor 🙂

  6. Jolies créations printanières ! Tu as fait des heureuses ! Joyeuses Pâques . Caresses à Dana ! J’ai adoré son histoire et j’attends la prochaine ! 😉

  7. Het is een schattig armbandje geworden !
    Heel vrolijk met al die bloemtejes en blaadjes !

    Grtjzzz Hennie

  8. Oh, dat armbandje, wat een beeldje! ’t Is volgens mij geen BT toch? Ik kom even niet op de naam van de techniek waarmee het wel is gemaakt… andermaal: brainfog.

  9. Wat lief!! Echt heel erg schattig!! Jij ook nog een fijne paasmaandag 😉 Lieve groetjes, Nancy

  10. Très joli le bracelet, je l’adore ! Bravo à toi !

  11. j’adore ton bracelet ! bisous et à bientôt

Geef een reactie

