• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Weer aan ’t ATC’en ! ~ Nouvelles ATCs !

Afgelopen donderdag kwam Els weer logeren om vrijdag samen naar de beurs in Rijswijk te gaan. Dus dat betekende eindelijk weer eens ATC’en. Dit is de oogst:

Jeudi dernier, Els est revenue passer la nuit ici, pour aller ensemble au salon créatif à Rijswijk le lendemain. J’ai donc enfin fait de nouveau quelques ATCs. Voici la récolte:

Swap 'Nederland'

 

 

Swap 'Poezen'

o – o – o – o – o

Vanmiddag kon Els ook wel wat hulp op de beurs gebruiken. Ik had alvast wat ATC’s willen maken voor de 3e Landelijke ATC-dag, maar het zijn er uiteindelijk drie geworden voor de postzegel-swap ‘Vogels’:

Cet après-midi, Els avait bien besoin d’un peu d’aide au salon. J’avais l’intention de faire quelques ATCs  pour la 3ìeme Journée Nationale de l’ATC, mais j’en ai fait trois pour le swap-timbres au thème ‘Oiseaux’:

o – o – o – o – o

Ook heb ik nog zeven ATC’s kunnen ruilen:

En outre, j’ai pu échanger sept ATCs:

o – o – o – o – o

Merci, Alie, Tink, Jeannette, Marijke, Iris en Francesca.

0 – 0 – 0 – 0 – 0

En nu maar wachten totdat de post de retour-ATC’s bezorgt !

Je suis déjà curieuse de savoir quels ATCs de retour le facteur me délivrera !

(Wordt dus vervolgd …)

[Donc, à suivre …]

5 Reacties

  1. Allemaal leuke ATCtjes en ik vind het ook zo leuk om te doen. Jammer dat plank met spullen van de muur is gevallen en ik nu geen ruimte meer heb om mijn ATC-spullen bij de hand te hebben, mar anders was ik er ook mee door gegaan….

    Kom wel een keer bij jou ATC-en 😆

  2. Leuke ATC’s!

  3. Leuke ATC’s zitten er tussen! De vogels ATC’s zijn ook leuk geworden, ben benieuwd wat de post zal bezorgen bij je 🙂

Geef een reactie

