• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Zomer 2007 ~ Eté 2007

~  ~  ~  ~  ~

Nog even, en Dana wordt alweer 4 jaar. Ongelooflijk, zo snel als dat gaat …

Encore un peu, et Dana aura 4 ans déjà. Incroyable, comme le temps passe vite …

o – o – o – o – o

In 2007 – het jaar van Dana’s geboorte – hebben we voor ’t laatst met z’n tweeën vakantie gehouden: een reis naar Frankrijk, Zwitserland en Duitsland. Hieronder een greep uit de ruim 200 😳 foto’s van ons verblijf in achtereenvolgens Metz,  Vittel, Colmar, Genève, Freudenstadt, Friedrichstal en Straatsburg.

En 2007 – l’an de la naissance de Dana – c’était la dernière fois que nous sommes allés en vacances à deux: un voyage en France et en Allemagne. Voici uelques-unes des plus de 200 😳 photos de notre séjour à successivement Metz, Vittel, Colmar, Genève, Freudenstadt, Friedrichstal et Strasbourg.

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~

 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

o – o – o – o – o

 

P.S.  Vandaag een gezellig uitje met Miranda en Natalie: naar een concert van Margriet Eshuys en een van de orkesten waarin Will speelt. 🙂

P.S.  Aujourd’hui une sortie sans doute agéable avec Miranda et Natalie: à un concert de Margriet Eshuys et l’un des orchestres de Will. 🙂

 

4 Reacties

  1. Metz, Colmar en Bussang zijn wij vroeger – toen de kinderen nog met ons op vakantie gingen – ook regelmatig geweest. Is het niet in Metz waar zo’n prachtig stadhuis is met prachtige 3D gevelbeschilderingen? Of was dat nou nog weer ergens anders in de Vogezen? Ik haal de boel nogal eens uitbundig door elkaar.

    • Ik ben net zo als jij, Henny, ik haal ‘al die mooie ouwe stenen’ nogal eens door elkaar. Dat zal me leren zo’n achterstand op te bouwen in foto’s plaatsen: als ik net terug was uit Metz, had ik het vast nog wel geweten. Dus … sorry, ik weet ’t niet. 😳

  2. Mooie foto’s Corriejanne.

    En Dana alweer 4 jaar. Wat vliegt de tijd.

  3. Dank je wel voor je leuke berichtjes!! mooie foto’s!!
    Fijn weekend! groetjes, Nancy

Geef een reactie

