• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Opruimen ?? Wie? Ik? ~ Quel bazar ?? Où? Mon atelier?

Tja … ik schreef het geloof ik al eerder: als ik nou alleen maar achterstanden had met bloggen, dan viel ’t nog wel mee. Alhoewel, misschien blijft het wel altijd lastig om te kiezen uit: mooie dingen maken :), bloggen 😛 en opruimen :(. Voor alle zekerheid hieronder een paar foto’s die duidelijk laten zien dat opruimen voorlopig hoge prioriteit heeft. 😳

o – o – o – o – o – o – o – o – o – o

 

Eh oui, je l’ai écrit plusieurs fois déjà, je crois: si seulement je n’avais que du retard à m’occuper de mon blog, ce ne serait pas si grave que ça. Quoique … peut-être il sera toujours difficile de choisir entre: créer de belles choses :), faire du blogging 😛 et ranger :(. Voici quelques photos qui montrent clairement que ranger aura désormais une haute priorité. 😳

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~

Nog even dit: alleen maar opruimen hou ik vast niet lang vol, dus tot gauw ! 🙂

A dire vrai, je ne pense pas être capable de résister trop longtemps à l’envie de bricoler et/ou de bloguer, donc à bientôt ! 🙂

14 Reacties

  1. Haha komt zo bekend voor!!!!!

  2. Een opgeruimd huis, is een teken van een verspild leven! 😉

    (Mag je hem ~als je wilt ~ voor mij, zelf even vertalen naar het Frans 😛 )

  3. Wat een leuke foto’s 😀 Heel herkenbaar want dat heb ik hier ook (maar dan veeel kleinschaliger want woonruimte veeeel kleiner 😉 )!
    Zolang je de voordeur en de toilet nog kan vinden is er niks aan de hand haha 😉

  4. Succes met opruimen! Erna heb je weer lekker de ruimte om leuke dingen te doen! 😀

  5. Ja herkenbaar, ik moet zelf nog werken in de huiskamer omdat mijn atelier (25m2) nog niet klaar is dus opruimen is verplicht maar als het een maal klaar is vraag ik me af of ikdan nog wel zo opruimerig ben haha. Succes met opruimen.

    Groetjes Lian

  6. Sterkte met opruimen! 😀 Enne, niet te lang hoor, bloggen en kralen zijn ook belangrijk! 😉

  7. Succes met opruimen 😉 Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog! Jammer genoeg zitten er maar 7 keer dit mooie plaatje met tekst op één meter, dus ben ik er heeeeeel erg zuinig op 😉 Mooi is het hè? Maar dus niet goedkoop helaas! Verzendkosten zijn weer niet duur, maar ja, het lint zelf wel! Maar wel heel bijzonder, voor bijzondere kadootjes! hartelijke groetjes, Nancy

  8. Haha, dan zou ik maar niet kijken 😉 En dank je wel, maar het duurt nog wel een weekje hoor! 😉

  9. Oh, wat fijn is dit! Ik ben dus niet de enige… Mijn moeder wilde vroeger altijd en eeuwig dat ik opruimde en die joeg ik dan geheid in de gordijnen met de uitspraak: “wie van orde en netheid houdt is te lui om te zoeken.”

  10. Succes met opruimen :0)

  11. Brava! Così mi piaci tantissimo. A casa tua mi sento a casa mia! Questo è l’unico modo per trovare tutto senza perdere tempo a cercare.
    Baci
    Licia

  12. Mon atelier est bien pire que le tien ! Il n’y a plus un cm de libre ! Bricoler ou ranger? Le choix est vite fait ! Bisous !

Geef een reactie

