• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Terug in de tijd (16) ~ Les bricoles d’antan (16)

2008   –   1

Inderdaad, ik heb nog steeds een behoorlijke blog-achterstand, maar wie weet lukt ’t me dit jaar om weer ‘up-to-date’ te worden. 🙂

En effet, j’ai toujours un retard blogueux considérable, mais – on ne sait jamais – peut-être que cette année je réussirai à redevenir ‘up-to-date’. 🙂

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Voor mijn niet-gekraalde creaties van 2008 heb ik drie ‘afleveringen’ nodig. De eerste, deze dus ;), is gewijd aan de  Kuuks verjaardagsbox: een doos met daarin (opgeleukte) systeemkaartjes met daarop verjaardagsdatum en naam & adres van familie en vrienden, een pen en natuurlijk een (zelfgemaakt) postzegelmapje. Samen met forumvriendin Ria heb ik er een dag aan gewerkt, onder de enthousiaste leiding van Els AW van Studio Kuuks in Lelystad.

Pour mes créations non-perlées de 2008, il me faut trois ‘épisodes’. Le premier, celui-ci donc ;), est consacré au box-anniversaires Kuuks: un carton à faire soi-même et contenant des cartes (décorées) où se trouvent la date d’anniversaire et nom & adresse de parents et amis, des cartes postales, des enveloppes, une plume et naturellement une enveloppe (fait main) pour timbres. Avec mon amie forumeuse Ria, j’ai passé une journée à le faire, sous la direction enthousiaste d’Els AW de Studio Kuuks à Lelystad.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

(Wordt vervolgd.)

[A suivre.]

6 Reacties

  1. wat een leuke box!
    Wel een leuk idee om zelf opbergbozen t emaken of leuke sieradendoosjes…. Mijn kettingen passen nooit in een standaard sieradendoos… wie weet is dit wel een idee! 😀

  2. Superleuk zeg! 😀

  3. Kei leuk! :0)

  4. Hmm ik zie dat mijn eerdere comment vandaag niet is gelukt..

    Alsnog: ik sluit me aan bij deze reacties 😀 Leuke box, en zeker leuk ook om te maken voor andere doeleinden 😀
    Ben heel benieuwd naar 2e en 3e deel van deze post 😀

  5. Was gezellig hé Corriejanne. Dat was de eerste keer dat wij met elkaar kennis maakten. 🙂
    Het was een gezellig dagje crea-en bij Els.

    Groetjes en tot ziens.

  6. Super jolie et pratique !

Geef een reactie

