• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Mooie afsluiting van een fijne tijd ~ Une belle période est finie

Gisteren hebben we met ons zessen – Miranda, Leon, Capricus, Nicole, Wanda en ik, tot 00.00 uur 5 februari 2011 het SF-team – teruggekeken op een bijzondere tijd: 5 jaar SieradenForum.

Afscheid nemen is een beetje sterven volgens de Fransen; daarom ben ik erg blij dat we onze forumtijd op een goede, positieve manier hebben kunnen afsluiten, compleet met cadeautjes en champagne.

Hier, nous étions six – Miranda, Leon, Capricus, Nicole, Wanda et moi, l’ancienne équipe-SF – à revoir un passé commun  extraordinaire: 5 années du SieradenForum.

Partir, c’est mourir un peu;  je suis très heureuse que nous ayons pu conclure notre période-forum d’une façon bien positive … avec des cadeaux et du champagne.

Zo verraste Miranda ieder van ons (vrouwen) met een zilveren ketting met een prachtige beaded bead, waar ik zó blij mee ben, niet alleen omdat het zo’n mooi cadeau is,  maar vooral ook omdat Miranda  er zoveel tijd en aandacht aan heeft besteed om voor ons allemaal iets echt persoonlijks te maken. Het is inderdaad een bijzondere beaded bead: gemaakt van zoetwaterpareltjes, gecombineerd met olijfgroene en piepkleine perzikkleurige glaskraaltjes, zilveren kralenkapjes, headpins met aan het uiteinde een zilveren roosje, een mooie grote parel, (letterlijk) schitterende bergkristal met microfacetten, gekerfde jade blaadjes en kralen van zonnesteen die er perfect bij passen.

Miranda nous avait préparé une surprise splendide: une chaîne en argent avec une perle perlée superbe, dont je suis tellement contente, non seulement parce que c’est un cadeau très joli, mais surtout parce que Miranda a consacré tant de temps et d’attention afin de nous offrir quelque chose de vraiment personnel. Il s’agit en effet d’une perle perlée très spéciale: faite de petites perles précieuses, combinées avec des rocailles vert olive et rose-pêche, beaucoup d’accessoires en argent, une grande perle d’eau douce, cristal de roche à microfacettes, des feuille en jade et des perles de ‘sunstone’ parfaitement assorties.

Bovendien was er voor ons allemaal nog een groter  hartvormig doosje, met daarin heerlijk geurende rozenzeepjes:

En outre, nous avons reçu chacune une ‘boîte’ en forme de coeur un peu plus grande, remplie de petits savons à la rose.

En dat was nog niet alles ! Capri had heerlijke bonbons voor me meegebracht, die ik natuurlijk heb gedeeld met de anderen. Toen ik er een foto van wilde maken, waren ze helaas 😉 al op …

Et ce n’était pas tout !  Capri m’avait apporté des pralines délicieuses, que j’ai bien sûr partagées avec les autres. Quand j’ai voulu les photographier, il n’en restait plus, hélas 😉 …

Toch nog drie foto’s.

Dit schattige zelfgemaakte zakdoekjeshoesje, mét button natuurlijk, had Nicole voor me meegebracht:

Nicole m’avait fait une pochette à mouchoirs toute mignonne.

en van haar ‘buuf’ deze prachtige vaas:

Et de la part de sa voisine, cette belle vase.

Dankjewel, (buuf van) Nicole !!

Merci beaucoup, (voisine de) Nicole !!

Vanzelfsprekend hadden we ook iets meegebracht voor Miranda, maar daar zal zij ongetwijfeld in haar blog nog wel over schrijven.

Il va de soi  que nous avions également apporté quelque chose pour Miranda, qui en parlera sans doute bientôt dans son blog.

7 Reacties

  1. We zijn inderdaad errug verwend! En wat was het gezellig he! 😀 Gelukkig betekend het einde van het forum niet het einde van onze vriendschap!
    Knuf!

  2. Nou…. dat hebben we zeker op een positieve manier afgesloten…. Mijn traanbuizen zijn inmiddels uitgedroogd door de tranen die ik van het lachen en schateren heb “gehuild”. 😆

  3. Het mijne heb ik dan ook goed kunnen gebruiken ! 😉

  4. Hoi Corriejanne,

    Wat een mooi cadeau die hanger. En wat leuk, dat jullie 5 jaar heerlijk hebben kunnen crea-en.
    Het afscheid is niet leuk, maar zoals ik lees de vriendschap blijft.

    Groetjes en liefs van mij.
    P.s. ik heb je laatst een pb gestuurd op Kuuks.

    Liefs, RI@

  5. Ja, ik sluit me er graag bij aan: afscheid hebben we genomen, maar zeker weten niet van elkaar!

    Ik heb weer even lachend zitten genieten tijdens het lezen van de posts 😀 Blij om te zeggen; weer een leuke herinnering erbij 😀

    En inderdaad, ontzettend verwend met lieve, leuke, mooie cadeautjes die extra speciaal zijn vanwege de lieve en symbolische gedachte erachter!

    Wat zijn wij toch rijk, met zulke lieve vriendschappen 🙂
    *einde emotionele bui* 😉

Geef een reactie

