• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Gewonnen !! ~ J’ai gagné !!

Vorige week hield Kokolat een speciale blogverloting: er werden twee (zelfgemaakte) cadeaus verloot, met één voorwaarde: de twee winnaressen moeten op hun beurt twee dingen verloten op hun blog. Omdat ik een van de winnaressen ben

La semaine dernière, Kokolat a organisé sur son blog une ‘loterie’ spéciale: deux cadeaux ont été mis en jeu, à une condition, c’est que les deux gagnant(e)s offrent à leur tour deux cadeaux sur leur blog, selon les modalités suivantes : une fois le message posté, clôture des commentaires reçus au bout d’une semaine, tirage au sort des gagnantes qui se seront engagées dans leur commentaire à proposer deux cadeaux sur leur blog.  Etant une des gagnantes

Merci, Koko !

is dit een goede gelegenheid voor mijn eerste blogverloting. Hiervoor stel ik tweemaal een paar ‘feest-oorbellen’ naar keuze beschikbaar, die ik heb kunnen maken dankzij de aanschaf van 70 (zeventig 🙂 ) vleugeltjes tijdens mijn recente kralentrip naar Parijs:

c’est une bonne occasion pour ma première ‘loterie-blog’. Pour cela je mets en jeu des BO de fête, que j’ai pu faire grâce a l’achat de 70 (soixante-dix 🙂 ) ailes, lors de mon séjour-perles récent à Paris:

Deze engeltjes komen uit Tsjechië:

Ces anges-ci viennent de Tchèquie:

Of toch liever dit hangertje (daarvan heb ik er maar eentje):

Préférez-vous peut-être ce petit pendentif (je n’en ai qu’un seul):

Het ‘feest’ eindigt op 31 december. Meedoen mag tot maandag 20 december 12.00 uur. De winnaressen worden diezelfde dag bekendgemaakt en krijgen van mij een e-mail met het verzoek hun adres aan mij door te geven. Als dat allemaal lekker snel verloopt, kunnen de oorbellen nog vóór de kerst bij de winnaressen op de deurmat vallen. 😉 Vergeet niet aan te geven welke oorbellen je graag wilt ontvangen.

Fin des festivités le 31 décembre, et fin de vos participations le lundi 20 décembre à 12 h 00. Tirage au sort + résultats le même jour. Les gagnantes recevront un message e-mail avec la prière de m’envoyer leurs coordonnées. N’oubliez pas de préciser que vous jouez, et quelle paire de BO vous souhaitez.

Veel succes !

Bonne chance !

 

[edit:  Capricus en Lian hebben hun oorbellen nog vóór de kerst ontvangen! Gefeliciteerd, dames.]

[edit: Capricus et Lian ont reçu leurs BO avant Noël! Félicitations, les filles.]

7 Reacties

  1. Wat leuk! Gefeliciteerd Creazen!
    Wat moeten we doen om kans te maken op een van jouw sieraden? De 2e en 4e paar oorbellen vind ik het leukst 😀

  2. Precies wat je nu gedaan hebt, Capricus. 😉 Reageren en zeggen welk paar oorbellen je graag zou willen winnen (ik begrijp dus dat jij het liefste 2 paar oorbellen wilt winnen, hmmm …) … enne … als je wint, twee (zelfgemaakte) cadeautjes verloten op jouw blog. 🙂 🙂

    • Hmmm…leuke manier om dat te bekijken…nu kom ik wel erg hebberig over he? 😉 Ze zijn ook zo snoeperig de oorbellen 😀

      Zelfgemaakte cadeautjes verlotingen vind ik altijd leuk 😀

  3. Gefeliciteerd CJ!

  4. Hee wat leuk CJ, ik wil ook wel graag meedoen aan de verloting, die bovenste oorbelletjes vind ik het mooist.

    Groetjes Lian van SF

Geef een reactie

