• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Terug in de tijd (11) ~ Les bricoles d’antan (11)

2007 was ook een goed bling-blingjaar. Erg leuk om te maken was dit hangertje – in de vorm van een parfumflesje – van een in Frankrijk gekochte swarovski-kit:

2007 était aussi une année bien ‘brillante’. J’ai vraiment aimé faire ce pendentif – on dirait un flacon de parfum – d’un kit swarovski acheté en France:

Ik vind ’t best een snoepie geworden.

Adorable, n’est-ce pas?

Deze zilveren ketting heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder, met originele Nicx-bolletjes in de geboortekleuren van de leden van ons gezin:

De ce collier d’argent fait pour l’anniversaire de ma mère,  font partie des ‘boules-Nicx‘ en les couleurs de naissance des membres de notre famille:

Zelf geknoopte parels, na workshop parels knopen op meeting Sieradenforum:

Des perles d’eau douce nouées moi-même, après un atelier ‘nouer des perles’ pendant un meeting du Sieradenforum.

Deze Nicx -hangers heb ik gemaakt dankzij een tutorial en materiaal van Nicole. Inmiddels hangen ze aan een zilveren kettinkje – cadeautjes van knutselvriendin Ans – om twee Italiaanse halzen. 😉

J’ai fait ces deux pendentifs-Nicx grâce à un tutoriel et du matériel de Nicole. Ils se trouvent désormais, pendus à  un collier en argent – des cadeaux de mon amie bricoleuse Ans – autour de deux cous italiens. 😉

Ballerina-armband voor de 8e verjaardag van mijn Italiaanse vriendinnetje en talentvol danseresje Flaminia:

Bracelet de ballerine pour le 8ième anniversaire de ma petite amie italienne et danseuse douée Flaminia:

(Wordt vervolgd.)

[A suivre.]

3 Reacties

  1. Ontzettend leuk! En dat gekraalde flesje is zeker snoepig!

  2. Ik ben op zoek naar het patroontje van het parfumflesje. Kan iemand me daaraan helpen?

Geef een reactie

