• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Twee tussendoortjes ~ Deux petits intermèdes

Een paar weken geleden zijn een groepje vriendinnen en ik ingewijd in de wereld van de Amigurumi’s – ook wel Ummiegummie genoemd ;). Dit zijn mijn eerste resultaten:

Il y a quelques semaines, un groupe d’amies et moi avons été introduites dans le monde des Amigurumis – appelés aussi Ummiegummie ;). Voici mes premiers résultats:

3 Reacties

  1. Dat ziet er goed uit Creacj! En zo snel gedaan ook!
    Groeten,
    Capri

  2. Wat een schatjes!

  3. ja… je had de vaart er behoorlijk in…. Ben opnieuw begonnen met het piepkuiken, omdat ik leuke pluiswol voor 1,- had gekocht bij Zeeman, maar afmaken… ho maar! Maar ik ga hem zeker wel afmaken hoor, want Morrison wil het piepkuiken graag als knuffel 😉

Geef een reactie

