• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Ontvangen ATC’s ~ ATCs reçus

Tijdens de 2e  Landelijke ATC-Dag, zoals gebruikelijk in Houten, heb ik me niet alleen uitstekend vermaakt …

Pendant la deuxième Journée-ATC nationale, comme d’habitude à Houten, je ne me suis pas seulement amusé beaucoup …

(een paar foto’s, met dank aan fotografen Licia en Ed Kenter:)

[voici quelques photos – merci aux photographes Licia et Ed Kenter:]

… maar ook 32 ATC’s geruild:

… mais j’ai aussi  échangé 32 ATCs:

Mijn Italiaanse vriendin Licia was speciaal hiervoor naar Nederland gekomen, en had deze twee prachtige exemplaren voor me meegebracht:

Mon amie italienne Licia, spécialement venue en Hollande, m’avait apporté ces deux exemplaires superbes:

Verder vond ik na mijn vakantie al deze ATC’s voor mijn verjaardag op de deurmat:

En outre, de retour de mes vacances, j’ai trouvé dans la boîte aux lettres tous ces ATCs d’anniversaire:

En tenslotte  nog de QX-postzegelswap:

Et enfin, le swap-QX de timbres:

2 Reacties

  1. Er zitten werkelijk hele schitterende ATCtjes tussen… echte kunstwerkjes, zoals ook een beetje bedoeld van een ATCtje…

  2. Prachtige kaartjes heb je geruild. Er staat trouwens in je post dat de landelijke dag in Houten was. Maar ik meen op de foto er het AC restaurant in ’t Harde in te herkennen. Ik woon er namelijk in de buurt, vandaar dat ik denk dat je de plaats verkeerd hebt. Natuurlijk kan ik me ook vergissen 😀

Geef een reactie

