• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

ATC’s juni-juli 2010 ~ ATCs juin-juillet 2010 (2)

Aan een van de ATC’s die ik gisteren heb laten zien,  zit een verhaaltje vast.  Tijdens een Beadcruise was kralenvriendin Hennie begonnen aan een ketting, die ik vervolgens heb afgemaakt tijdens mijn vakantie:

Un des ATCs  que j’ai montrés hier, comporte une petite histoire.  Pendant une croisière-perles, mon amie-perleuse Hennie avait commencé un collier, que j’ai ensuite terminé pendant mes vacances:]

En tot mijn verrassing heb ik ‘m gekregen !!  Nogmaals hartelijk bedankt voor dit geweldige cadeau, Hennie; ik hoop ‘m vaak te dragen:

A ma grande surprise, Hennie m’en a fait cadeau !!  Une fois de plus, merci beaucoup de ce cadeau superbe; j’espère le porter souvent:

Ik was er zo enthousiast over toen-ie af was, dat ik er ook nog een atc van gemaakt heb:

J’en étais tellement enthousiaste, qu’après l’avoir terminé,  j’en ai également fait un atc:

Geef een reactie

