• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Awards ~ Prix

Dankjewel, Capricus, voor de Happy 101 award ! Dat geeft me meteen de gelegenheid om een ernstig verzuim 😳 eindelijk goed te maken. 😉 Bijna een jaar geleden kreeg ik namelijk mijn allereerste award – dankjewel, Nicole ! – en het is er nooit van gekomen om dat hier te melden. 😳

Merci, Capricus, du Happy 101 award ! Ainsi, je peux enfin 😳 réparer une négligence coupable  😉   C’est qu’il y a près d’un an déjà, j’ai reçu mon tout premier award – merci, Nicole ! – et jusqu’ici, je ne l’ai pas mentionné ici. 😳

Beide awards blijk je niet ‘zomaar’ te mogen accepteren: je moet er wel wat voor doen ! Die opdrachten wil ik graag combineren.

Allereerst is het de bedoeling om met het doorgeven van de award(s) je waardering te laten zien voor de reacties die anderen op je blog achterlaten. Dus, reageerders, heel hartelijk bedankt !!

Vervolgens moet ik een top-5 (of meer) maken van mijn ‘favorite things’, oftewel de dingen waar ik blij van word – naast alle leuke reacties op mijn blog. Nou, dat is niet al te moeilijk, want ik ben bijna altijd vrolijk. Alleen een volgorde aangeven is wat lastig, want dat kan per dag verschillen. Vandaar, in willekeurige volgorde, my favorite things waar ik blij van word:

  • werken, knuffelen en spelen met Dana, onze border terriër
  • bezig zijn met mijn hobby’s
  • gezellig (uit) eten, kletsen en/of knutselen met vriend(inn)en
  • naar de sauna gaan
  • kralen kopen (en allerlei andere dingen die ik niet (echt) nodig heb 😳
  • reizen
  • genieten van allerlei kleine dingen

Hee, geheel tot mijn eigen verrassing blijk ik zeven favorite things te hebben. Ach, 7 is ook een leuk getal.

Tot slot moet ik de awards doorgeven aan vijf andere bloggers die mij inspireren. Nou, dat doe ik graag:

Mirlady, Nancy, Springdance, DutchApple en CreaKa , ik hoop dat jullie {een van) deze award(s) willen accepteren.  🙂

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

J’ai compris qu’il n’est pas possible d’accepter ces deux awards ‘comme ça’ …: il y a certaines obligations, que j’aimerais combiner.

Tout d’abord, en passant ces awards à quelqu’un d’autre, on montre son appréciation des commentaires que d’autres laissent sur ton blog. Donc, chers commentatrices et commentateurs, merci beaucoup !!

Ensuite, je dois faire un top-5 (ou plus) de mes ‘favorite things’, ou bien des choses qui me rendent heureuse, outre tous les commentaires gentils sur mon blog. Eh bien, ce n’est pas trop difficile, car je suis presque toujours heureuse. Par contre, ce qui n’est pas tellement facile, c’est d’indiquer un ordre, car ça peut être différent d’un jour à l’autre. Donc, dans un ordre tout à fait arbitraire,  voici my favorite things qui me rendent heureuse:

  • câliner, travailler et jouer avec Dana, notre border terrier
  • bricoler
  • prendre le repas, bavarder et/ou bricoler avec des ami(e)s
  • aller au sauna
  • acheter des perles (et toutes sortes d’autres choses dont je n’ai pas (vraiment) besoin  😳
  • voyager
  • jouir de toutes sortes de petites choses

Chouette: je me trouve avoir sept favorite things. Bof, 7 est un bien joli nombre.

Finalement, je dois passer les awards à cinq autres blogueuses qui m’inspirent. Ça, je le fais volontiers:

Mirlady, Nancy, Springdance, DutchApple et CreaKa,  j’espère que vous voulez bien accepter (un de) ces awards. 🙂

6 Reacties

  1. Wow, ik voel me zeer vereerd, dank je wel 😉 Ik heb hem al eens gehad van Nicole, maar dat is vast geen probleem toch. Ik ben er superblij mee (vast één reden haha)!! Dank je wel!!!! liefs, Nancy

  2. WOOOWWW! Net als Nancy voel ik me errug vereerd! 😀 dank je wel!

    zo lang ben ik nog helemaal niet bezig met bloggen! super…

    liefs Karin

  3. Ik ben ook vereerd! en ik blog ook nog maar kort! Ik ga proberen eerst de opdrachten te volbrengen 😉

  4. Waaaaaaah, wat leuk! Een award! Wat ontzettend lief van je zeg!
    Dankjewel……

    Groetjes!

  5. Félicitations pour ton award et merci de me l’avoir passé ! cela me fait plaisir !
    Tiens, je découvre que tu aimes acheter des perles ! Hi, hi !! 😉 Je crois que tu aurais aimé être avec nous Mercredi . On a fait la tournée des boutiques de perles à Paris ! Baci !

  6. Je n’ai pas compris tout. tout, mais j’ai souri de l’ idée de ces awards e de la conversation qui en dérive.
    Baci

Geef een reactie

