• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

2006 Terug in de tijd (6) ~ Les bricoles d’antan (6)

2006 is nog niet helemaal af. 😉  Zo heb ik mij in dat jaar ook gewaagd aan het werken met polymeerklei, oftewel Fimo:

2006 n’est pas tout à fait fini. 😉   C’est en 2006, que j’ai commencé petit à petit avec l’argile polymer, ou bien le Fimo:

Vlak voor de verjaardag van mijn jongste zusje heb ik deze boekenleggers gemaakt, waaruit ik de forumleden heb gevraagd de mooiste voor haar uit te kiezen:

Juste avant l’anniversaire de ma soeur cadette, j’ai fait ces marque-page, parmi lesquels j’ai prié les membres du forum de selectionner pour elle le plus joli:

Een half jaar later heb ik tijdens onze vakantie in Zuid-Duitsland deze boekenleggers gemaakt voor onze Italiaanse vrienden:

Six mois plus tard, pendant nos vacances dans l’Allemagne du Sud, j’ai fait ces marque-page pour nos amis italiens:

Met behulp van een kralenpakketje + patroon van mijn Franse forumvriendin Marie Sophie, heb ik deze ring gemaakt:

A l’aide d’un kit + schéma de mon amie forumeuse Marie Sophie, j’ai fait cette bague:

In 2006 heb ik ook voor het eerst een ketting op bestelling gemaakt, om te dragen met dit twinset:

En 2006, j’ai fait aussi mon premier collier sur commande, pour aller avec ce twinset:

Dit is ’t geworden:  ~  Voici le collier:

2006 was bovendien het jaar waarin Mayra en ik begonnen zijn met een lange serie lessen bij Anna:

En outre, 2006 était l’an où Mayra et moi avons commencé une longue série de leçons de perlage chez Anna:

Foto’s van de vele creaties die we tijdens die cursus hebben gemaakt, komen in 2007.

Les photos des nombreuses créations que nous avons faites pendant ces cours de perlage,  suivront en 2007.

Geef een reactie

