• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

2006 Terug in de tijd (5) ~ Les bricoles d’antan (5)

Ook gemaakt in 2006, vaak tijdens de regelmatige ‘kraalbijeenkomsten’ met Mayra:

Fait en 2006 aussi, souvent pendant les rendez-vous-perles avec Mayra:

De ketting hieronder had ik gezien toen ik samen met Mayra bij Limited Edition was langsgegaan. Ik had ‘m net af op het moment dat buurvrouw Frédérique even aanwipte, die een T-shirt droeg in exact dezelfde kleur rood. Op mijn verzoek paste zij de ketting, die zo prachtig viel, dat ik ‘m haar cadeau heb gegeven. 😉

J’avais vu le collier ci-dessous quand j’étais passée avec Mayra chez Limited Edition. Je venais de le terminer lorsque la voisine Frederique est venue nous voir, vêtue d’un T-shirt de la même couleur. Elle a essayé le collier, qui lui allait si bien, que je lui en ai fait cadeau. 😉

(Wordt vervolgd.)

[A suivre.]

Eén reactie

  1. Belle série, très variée !! Tu donneras le bonjour à Mayra !

Geef een reactie

