• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

2003 – 2005 Terug in de tijd (1) ~ Les bricoles d’antan (1)

In 2003 heb ik niet alleen de HobbyCirkel ontdekt, maar ook een nieuwe hobby:   sieraden maken. Het begon met een ketting voor bij een groen truitje met een diepe hals, dat mijn moeder voor mij had gebreid. Mijn muziekvriendin  Mayra leerde me kettelen en vervolgens werken met kleine kraaltjes, en toen … kon ik niet meer stoppen.

[En 2003, je n’ai pas seulement découvert le HobbyCirkel, mais aussi un nouvel hobby: les perles ou bien faire des bijoux. Tout a commencé par un collier pour aller avec un pull vert tricoté par ma mère. Mon ami de musique, Mayra, m’a appris la technique … et ensuite à travailler avec des rocailles, et puis … impossible de m’arrêter. ]

2 Reacties

  1. Oeh, wat leuk om je “oude” kettingen en vooruitgang te zien! 😀
    Très belle! 😉

  2. hey, dat is inderdaad leuk! ik mis je kunstwerkjes van heden 😉

Geef een reactie

