• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

QX-swaps

Els, de organisatrice van de QX-swaps, stuurt de deelnemers de retour-ATC’s altijd op een heel creatieve manier verpakt:

Els, la femme qui organise les swaps-QX, a une façon très créative d’envoyer aux participantes les ATC’s swappés:

2009 06 03 Poezen Retourmapje 01 2009 06 03 Poezen Retourmapje 02

Van de afbeelding maak ik  steeds een ATC, die ik voortaan zal laten zien bij de terugontvangen ATC’s.  Dit zijn de eerste zes:

[L’image se prête tout à fait bien à en faire un ATC, que je montrerai désormais avec les ATCs reçus. Voici les six premiers:]

2008-2009-qx-swaps-1-6-retour-els-aw

Eén reactie

  1. Zo kom je via Google toch nog eens ergens: namelijk op jouw blog!
    Ik typte qx in… en dit stond op het eerste blad!

    De armband heb ik in het echt mogen bewonderen, leuk om de fotoreportage erbij te zien 😉

    groetjes,
    Els AW

Geef een reactie

