• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Ontvangen ATC’s ~ ATCs reçus

Allereerst een paar ‘ouwetjes’: tijdens ons verblijf in Italië kreeg het ATC-virus ook (de 9-jarige) Flaminia te pakken. Zij maakte de volgende drie: 1 voor mij en 2 voor Els:

[Tout d’abord quelques ‘antiquités’: pendant notre séjour en Italie, Flaminia (9 ans) a été contaminée par le virus-ATC. Elle en a fait trois: 1 pour moi et 2 pour Els.]

De afgelopen maand kreeg ik vijf mooie exemplaren:

van Hedwich voor mijn verjaardag

2008.07.10: van Hedwich voor mijn verjaardag

2008.07.10  van Els, ook voor mijn verjaardag

2008.07.10 van Els, ook voor mijn verjaardag

[Le mois dernier, j’ai reçu cinq exemplaires bien jolis.]

De Zomer-swap leverde deze drie fraaie ATC’s op, van Els, Hanneke en Katz:

[Le swap-Eté a résulté en ces trois ATCs superbes, faits par Els, Hanneke et Katz.

Geef een reactie

