• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Verrassingsswap ~ Swap surprise

Mijn derde ATC-swap, ook weer georganiseerd door een lid van atc-nl. Alle deelnemers hebben een envelop gekregen met daarin dezelfde spullen om drie of zes ATC’s te maken. Daarbij ben ik uitgegaan van de mooie foto die erbij zat, getiteld ‘Friends’. Samen met de andere ‘spullen’ heb ik er deze serie van gemaakt:


[Mon troisième swap, organisé également par un membre d’atc-nl. Tous les participants ont reçu une enveloppe contenant les mêmes matériels pour faire trois ou six ATCs. Mon point de départ a été la belle photo reçue, intitulée ‘Friends’. Avec les autres matériels, j’ai crée cette série.]

       friends-03.jpg      friends-04.jpg      friends-05.jpg
En deze heb ik gekregen: ~ Et voici les ATCs que j’ai reçus:

Cilia   Alette   Riet

friends-06-retour.jpg

Eén reactie

  1. Zeer mooi alle ATC’s van de verrassingsswap.
    Het was weer een mooie creatieve swap.
    Groetjes Johan.

Geef een reactie

