• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Swap ‘vissen’ ~ Swap ‘poissons’

Mijn tweede ATC-swap, ditmaal georganiseerd door een lid van atc-nl, een nederlandstalige ATC-groep. Het thema: “Op 4 maart is mijn man jarig…hij heeft als sterrenbeeld Vissen. Dit vond ik een mooie gelegenheid voor een swap! Dus: maak 3 tot 6 originele ATCs met vissen! Maak ik er in Photoshop een mooie verjaardagskaart van!”

[Mon deuxième swap-ATC, cette fois organisé par un membre d’atc-nl, un groupe ATC néerlandophone. Le thème: “Le 4 mars, c’est l’anniversaire de mon mari … son signe zodiaque est Pisces. Une bonne occasion donc pour un swap: faites 3 à 6 ATCs originaux avec des poissons. J’en ferai une belle carte d’anniversaire à l’aide de Photoshop!”]

Het eerste wat me in gedachten kwam, was ‘ghoti’:

fish-s-1.jpg fish-s-2.jpg fish-s-3.jpg fish-s-4.jpg

[Alors, j’ai tout de suite pensé à ‘ghoti’:]

fish-serie.jpg

Voor alle zekerheid, heb ik er nog een klein kaartje bijgevoegd:

[Pour plus de sécurité, j’ai ajouté une petite carte:]

atc-ghotikopie.jpg
4 Reacties

  1. Jolis poissons !… toujours agréable à visiter ton blog !

  2. Amusant !

    Joli travail

    A bientot

  3. Très sympas et originales ces cartes…et phonétiques en plus ! 😉

  4. Oh! Làlà ! Beau travail C J …. Bisous de Marchenoir ….

Geef een reactie

