• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Nieuwe hobby ~ Nouveau loisir créatif (2)

Omdat ik de verleiding niet had kunnen weerstaan onmiddellijk mee te doen met een swap, moest ik toch nog behoorlijk gehaast aan de slag. Ik had ergens gelezen dat een swap-host een ‘swapper’ bedankte voor de ‘extra’ (ATC). Daaruit concludeerde ik dat het gebruikelijk was om de host van een swap te bedanken door middel van een ATC’tje of een ander ‘cadeautje’. Tja, dit alles is volkomen nieuw voor mij. Dus ben ik maar begonnen met een serie ‘Thanks’-ATC’s te maken:

thanks-swap-serie-01kopie.jpg

[N’ayant pas pu résister à la temptation de participer tout de suite à un swap, j’ai quand même dû commencer un peu à la hâte. J’avais lu quelque part que l’organisatrice d’un swap remerciait un swapper pour l'(ATC) en-plus. Conclusion: il est probablement de coutume de remercier l’organisatrice par un ATC ou un autre petit cadeau. Eh oui, c’est un terrain tout neuf pour moi. J’ai donc commencé par une série d’ATCs-‘Thanks’:] 

thanks-swap-04kopie.jpg thanks-swap-03kopie.jpg thanks-swap-02kopie.jpg thanks-swap-01kopie.jpg

Inmiddels heb ik gehoord dat sommige ATC’ers – eventueel – een extra ‘thema-ATC’ meesturen, maar in elk geval heb ik deze ‘bedankjes’ met plezier gemaakt.

[Entretemps, j’ai appris que certains ATC-euses ajoutent – éventuellement – un ‘ATC-thème’ en plus, mais de toute façon, j’ai fait ces ‘merci’ avec beaucoup de plaisir.] 

Bij mijn zoektocht naar het hoe, wat en waarom van ATC’s kwam ik erachter dat ook de achterkant ertoe doet. Dus ik had weer een reden om het ‘echte werk’ nog even uit te stellen. Mijn eerste pogingen:

[Lors de mes recherches du quoi, comment et pourquoi d’ATCs, j’ai découvert que le verso est également important. Donc, j’avais de nouveau une bonne raison d’ajourner un peu le ‘vrai travail’. Mes premiers essais:]

thanks-swap-01-achterkantkopie.jpg my-first-swap-02-achterkantkopie.jpg my-first-swap-01-achterkantkopie.jpg

Van een ervaren ATC-maakster kreeg ik de suggestie in Word een etiket aan te maken, met daarop alle gegevens die vaststaan, zoals naam, e-mailadres enz. Daar ga ik me binnenkort eens over buigen.

[Une créatrice experimentée d’ATC m’a suggéré de faire une étiquette en Word, comportant toutes les données fixes, telles que nom, adresse e-mail etc. Je compte m’y pencher un de ces jours.]

 

(Wordt vervolgd)

[A suivre]

Geef een reactie

