• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 37 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

My first swap

De eerste swap waaraan ik heb meegedaan, was er een zonder thema. Dus bedacht ik zelf een thema: ‘My first swap’ leek me nogal voor de hand te liggen, en dan maar gelijk in zes talen. brievennederlands.jpg Voor mijn gevoel verbond ik op die manier mijn ‘oude leven’ – waarin ik onder meer zes boekjes heb geschreven, getiteld Brieven schrijven in het Nederlands, … Frans, … Duits, … Engels, … Spaans en … Italiaans – met mijn ‘nieuwe leven’: knutselen.

[Le premier swap auquel j’ai participé, n’avait pas de thème. Par conséquent, j’ai inventé un thème: ‘My first swap’ me paraissait plutôt évident, et pourquoi pas en six langues. brievenfrans.jpg Ça me donnait l’impression de rattacher ainsi ma ‘vie ancienne’ – où j’ai entre autres écrit six livres de poche intitulés ‘Ecrire des lettres en hollandais, … en français, … en allemand, … en espagnol et … en italien‘ – à ma ‘vie nouvelle’ : bricoler.]

Het resultaat ~ Le résultat

Mijn eerste swap – Mon premier swap – Mein erster swap – My first swap – Mi primo swap – Il mio primo swap:


my-first-swap-01-nlkopie.jpg my-first-swap-03-frkopie.jpg my-first-swap-04-dukopie.jpg

my-first-swap-01-gbkopie.jpg my-first-swap-05-eskopie.jpg my-first-swap-06-itkopie.jpg

Engels en Spaans heb ik zelf gehouden; voor de andere vier heb ik deze teruggekregen:

[J’ai gardé l’anglais et l’espagnol; pour les quatre autres j’ai reçu en échange:]

my-first-swap-kraaltje.jpgmy-first-swap-miranda.jpgmy-first-swap-nicole.jpgmy-first-swap-ria.jpg

En met deze ATC’s van Debby begint mijn verzameling al aardig te groeien:

[Et avec ces ATCs de Debby, ma collection commence à s’accroître petit à petit:]

debby-03.jpg debby-01.jpg debby-02.jpg

3 Reacties

  1. Very nice swap!
    Mama from http://www.sirpriz.com
    Swaps, gift exchange and friends

  2. Leuke ATC’s!
    Ik ben de trotse eigenaresse van de Italiaanse versie. 😀
    Veel plezier met het ATC’en! 😀

  3. bravo!! c’est très joli !!

Geef een reactie

