• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Sjaal + … ~ Echarpe + …

Het begon allemaal in december 2007 met een aanbieding van Blokker, en het werd een sjaal. sjaaldec2007-1.jpg

[Tout a commencé en décembre 2007, avec une offre spéciale du magasin ‘Blokker’, et fini par une écharpe.]  sjaaldec2007-2.jpg

  sjaaldec2007-3.jpg sjaaldec2007-4.jpg

Omdat ik nog wol over had, én omdat het echt koud werd, wilde ik graag bijpassende oorwarmers maken. oorwarmersjan2008-01.jpgNou, dat viel niet mee. Nérgens een patroon te vinden. Mutsen zat, maar daar gaat je haar zo plat van zitten, en bovendien wordt het vet. Toen viel mijn oog op een koptelefoon … oorwarmersjan2008-02.jpg ook een aanbieding natuurlijk, ditmaal bij de Kijkshop. Nog wat rond rijgelastiek, en … oorwarmersjan2008-03.jpg

[Comme il me restait de la laine, ét qu’il avait commencé à faire vraiment froid, je voulais bien faire des chauffe-oreilles assortis. Eh bien, c’était pas de la petite bière. Impossible de trouver un modèle. Plein de bonnets par contre, mais ils aplatissent les cheveux et les rendent gras. Tout à fait par hasard, j’ai vu alors un casque à écouteurs … également une offre spéciale, bien sûr. Suffisait d’ajouter un bout d’élastique rond, et …]

… dit is het resultaat:     ~    [… voici le résultat:]

oorwarmersjan2008-04.jpg oorwarmersjan2008-05.jpg oorwarmersjan2008-06.jpg oorwarmersjan2008-07.jpg

Laat die koptelefoon nou bovendien van een uitstekende kwaliteit zijn.  Dus: vanaf 2008 geen koude oren, geen platte / vette haren én al wandelend zo genieten van  mijn favoriete muziek, dat het lijkt alsof ik in een concertzaal ben.

[Grande suprise: les écouteurs se trouvent être d’un qualité excellente. Donc: depuis 2008, plus d’oreilles froides, plus de cheveux aplatis / gras ét tout en me promenant, jouir tant de ma musique favorie que je me sens dans une salle de concert.]

 

4 Reacties

  1. Ouais!!! C’est bien …. mais ça chauffe pas la tête et le cou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Superbe ce chauffe oreilles !

  3. L’ensemble est génial, utile et agréable à la fois !!

  4. Hoi Corriejanne,

    Wat een mooie sjaal (ik heb hem deels al in het echt bewonderd 🙂 ) en wat een grappig idee, die oorwarmers! Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit uit elkaar gedraaid (dat middenstuk plastic zat opgedraaid, zodat het een pakketje werd). Misschien ben je nu wel een trendsetter met een wollige koptelefoon! 😀

    Trouwens, je logo bovenin is ook mooi! Is het toch gelukt met je boom! Perfect!

Geef een reactie

