• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

2 Nicx-hangers ~ 2 pendentifs Nicx

Het resultaat van een zondagje lekker fröbelen en kletsen met mijn vriendin Nicole, sieradenmaakster en -ontwerpster, gemaakt met behulp van Nicole’s glasheldere handleiding :

[Voici le résultat d’un dimanche de bricolage et de papotage avec mon amie Nicole, créatrice et dessinatrice de bijoux, créé à l’aide du tuto très clair de Nicole:]

nicolenov2007_18-01.jpg nicolenov2007_18-03.jpg nicolenov2007_18-02.jpg

Merci beaucoup, Nicole !!

 

2 Reacties

  1. Simples et très jolis ! Une façon tout à fait originale d’utiliser les toupies ! Bravo à vous deux !

  2. De rien, mon chère amie Corriejanne!
    (klinkt dat een beetje Frans? hihi…)

    Ik vond het erg gezellig en vind dat je de hangers perfect hebt gemaakt!
    Ik heb je blog trouwens nét op mijn site toegevoegd (http://www.nicx.nl/Nicxinfo.html).

    Liefs en een knuffel voor Dana,
    Nicole

Geef een reactie

