• Noteer je e-mailadres om je te abonneren op mijn blog.

    Doe mee met 38 andere volgers

  • Pagina’s

  • Meest recente berichten

  • Archief

  • Dana

  • Forums

  • Hobby

  • Sieraden ~ Bijoux

  • Meta

  • Feedjit Live Blog Stats

  • Bezoekers

Dana naar zee ~ Dana à la mer

Augustus 2007 ~ Août 2007

danazee-01.jpg

Ik vind het hier eng ! ~ J’ai peur !

danazee-05.jpg

Die schelpdingen prikken in m’n voeten ! ~ Ces coqui-machins me piquent les pieds !

danazee-06.jpg

Dáár ga ik niet in ! ~ Oh non, j’y vais pas !

danazee-04.jpg

Nee, ik wil er echt niet in ! ~ Non, je ne veux pas barboter !

danazee-03.jpg

Ik wil eruit !! ~ Je veux sortir de l’eau !!

En nog erger dan de zee, was de douche erna: ~ Et bien pire que la mer, était la douche après:

danadouche01.jpg danadouche02.jpg danadouche03.jpg

3 Reacties

  1. Oh la chipie !! Je crois qu’elle préfère le petit lac et les autres chiens autour d’elle qui la regardent nager ! 😉

  2. Agossie, die arme Dana helemaal nat. Eerst van de zee en daarna nog eens van de douche.
    Spike voelt met je mee, Dana! 🙂

  3. Adorable Dana !!

    Amitiés

Geef een reactie

